Digital Post - Er du klar?

Efter 1. november skal alle over 15 år kunne modtage Digital Post fra det offentlige, når man har et CPR-nummer.

Du kan læse om Digital Post fra det offentlige på borger.dk eller i din e-Boks.

Digital Post fra offentlige myndigheder er den samme slags breve, som du allerede modtager i din fysiske postkasse fra fx kommunen, sygehuset eller SKAT, og UU Brønderslev benytter også din digitale postkasse.

Tilmelding

Du tilmelder dig Digital Post fra det offentlige enten på borger.dk eller i e-Boks.dk, alt efter hvad du foretrækker. Når du er tilmeldt, behøver du kun tjekke din post ét sted.

Uanset om du logger på borger.dk eller e-Boks.dk, er det den samme indbakke og den samme post, du ser.

Hjælp til oprettelse af Digital Post

Hvis du har brug for hjælp til at oprette Digital Post eller til at komme i gang med at bruge den, er der flere muligheder.

Du kan:

  • Gå ind på borger.dk. Her kan du oprette din digitale postkasse og finde svar på mange spørgsmål
  • Komme ind i Borgerservice og få personlig hjælp. Hvis du har en NemID, så tag den med
  • Ringe til Digital Post-brugersupport på tlf. 38 17 11 87 og få hjælp, hvis du får problemer med Digital Post (åben hverdage kl. 9.00-20.00, weekend kl. 11.00-17.00).